Для реєстрації електронних кабінетів в приймальні комісії ОНАХТ вступникам необхідно мати такі документи:

- сертифікат зовнішнього незалежного оцінювання атестат про повну загальну середню освіту та додаток до атестату;

- кольорової фотографії розміром 3 х 4 см.

- якщо вступник претендує на облік в конкурсному балі сільського коефіцієнта - довідки про реєстрацію місця проживання.

          Термін подачі заяв на денну форму навчання - з 10 липня по 22 липня. Термін подачі заяв на заочну форму навчання - з 10 липня по 14 вересня.

Для подання електронної заяви вступник повинен зареєструватись на інтернет-сайті за адресою: http://ez.osvitavsim.org.ua

 

Під час реєстрації вступник вказує такі дані:

- адреса електронної пошти, до якої має доступ.

- пароль для входу в особистий електронний кабінет;

- номер, пін-код і рік отримання сертифіката зовнішнього незалежного оцінювання;

- серію і номер атестата про повну загальну середню освіту;

- середній бал додатка до зазначеної атестату.

 

     Крім того, що надходить завантажує скановані копії (фотокопії):

- додатки до атестата про повну загальну середню освіту;

- кольорової фотографії розміром 3 х 4 см.

- якщо вступник претендує на облік в конкурсному балі сільського коефіцієнта - довідки про реєстрацію місця проживання