Одеський національний технологічний університет

075 МАРКЕТИНГ: Маркетинг та digital-комунікації



Спеціальність 075 МАРКЕТИНГ: освітньо-професійна програма «Маркетинг та digital-комунікації»

Фахові дисципліни: 

  • «Інтернет-маркетинг»
  • «Соціальний медіа маркетинг (SMM)»
  • «E-mail маркетинг»
  • «Веб-аналітика»
  • «Оптимізація сайту (SEO)»
  • «Таргетінг»
  •  «Брендінг»
  • «PR-технології»
  •  «Контент-маркетинг»
  • «WEB-дизайн»
  • «Блогінг»

Освітня програма МАРКЕТИНГ: Маркетинг та digital-комунікації  відкриває перед сучасними фахівцем широкі горизонти: випускники можуть працювати:

  • Директор з Інтернет маркетингу
  • Проект-менеджер
  • Менеджер з пошукової оптимізації
  • Контент-менеджер
  • Менеджер з контекстної реклами та ретаргетінгу
  • Менеджер з маркетингу в соціальних мережах
  • Менеджер з E-mail маркетингу
  • Менеджер з мобільного маркетингу
  • Веб-аналітик


Завдяки висококваліфікованому професорсько-викладацькому складу, розвиненою матеріально-технічній базі та застосування інноваційних методів навчання на факультеті готують фахівців з високим рівнем знань, які швидко адаптуються до умов діяльності організацій, формулюють цілі, визначають завдання, не бояться відповідальності, здатні самостійно приймати управлінські рішення.

Високий рівень викладання, поєднання знань з менеджменту зі знаннями технологій вигідно відрізняє наших випускників від інших, дозволяє їм бути більш затребуваними і конкурентоспроможними на ринку праці.

Велика увага на кафедрі МПіТ приділяється науково-дослідницькій роботі студентів, що сприяє розвиткові їх творчого мислення. Студенти гідно представляють університет на всеукраїнських і міжнародних олімпіадах, конкурсах, наукових конференціях. Високий рівень підготовки підтверджується безліччю нагород, грамот і дипломів різного ступеня.

ПЕРЕВАГИ Маркетинг та digital-комунікації

1. Цифровий маркетинг дозволяє охопити і онлайн-, і офлайн-споживачів, які використовують планшети і мобільні телефони, грають в ігри, завантажують додатки. Так бренд може звернутися до більш широкої аудиторії, не обмежуючись інтернетом.

2. Можливість збирати чіткі і деталізовані дані. Практично всі дії користувача в цифровому середовищі фіксуються аналітичними системами. Що дозволяє робити точні висновки про ефективність різних каналів просування, а також скласти точний портрет покупця.

3. Гнучкий підхід - Діджитал-маркетинг дозволяє залучити на онлайн-ринок офлайн аудиторію, і навпаки. Наприклад, за допомогою QR-коду на флаєрі можна направити користувача на сайт. І в той же час, завдяки email-розсилці можна запросити передплатників на семінар або інший офлайн-івент.





URL этой статьи:
http://pk.ontu.edu.ua/Page_494.html