Графік роботи освітніх центрів

«Крим – Україна» та «Донбас–Україна»

з 1 червня до  30 вересня,

з 1100 до 1600 год

(субота та неділя – вихідні дні)

Державна підсумкова ( для осіб без атестату) атестація в уповноваженому загальноосвітньому закладі проводиться: з 1 червня до 7 серпня.

 

Уповноважений заклад вищої освіти

Назва уповноваженого закладу

вищої освіти

Адреса

Контакти

Одеський національний технологічний університет

65039, м. Одеса, вул. Канатна, 112

Інспектор центру прийому на навчання

ХАЛАК В'ячеслав Федорович,

Відповідальний секретар ПК

НАПАДОВСЬКА Марина Сергіївна

 

тел. (048) 712-40-88,
e-mail: pk.onaft@gmail.com

Уповноважена загальноосвітня школа

Назва уповноваженеї загальноосвітньої школи

Директор школи

Адреса

Контакти

ЗОШ 118

Бохонько Яна Степанівна

65007, м. Одеса
вул. Преображенська, 75

тел.: (048) 712-40-88, 

+38-048-722-00-60

(068)787-53-12
 

e-mail: angelkr118@ukr.net 

 

 

Дізнатися більше можна за телефоном «Урядова гаряча лінія» з питань освіти для осіб місцем проживання яких є тимчасово окупована територія АР Крим та м. Севастополь та тимчасово окупована територія Донбасу.

0 800 504 425 – безкоштовно! 

Вступники мають право вступати в межах 10% квоти-2 на місця державного замовлення:

Подача документів:

1 спосіб (особисто в письмовій формі):

– заява;

мотиваційний лист (у електронній формі);

– чотири кольорові фотокартки розміром 3 × 4 см;

– документ про освіту державного зразка та додаток до нього;

– сертифікат зовнішнього незалежного оцінювання 2019-2021 років або результати національного мультипредметного тесту (за бажанням);

– довідку про успішне проходження річного оцінювання та державної підсумкової атестації;

– довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (за наявності);

– документ, що посвідчує особу, а за його відсутності - свідоцтво про народження;

– відмітку про реєстрацію місця проживання на територіях, де неможливо забезпечити виконання стандартів освіти України та/або стабільний освітній процес@.

@ – у разі відсутності відмітки підтвердження факту проживання може здійснюватися на підставі відомостей, зазначених у документах, визначених в абзаці третьому частини сьомої статті 4 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб», копіях документів, до яких вносяться відомості про місце проживання та/або довідки про реєстрацію місця проживання батьків (одного з батьків), в яких зазначено місце проживання на відповідних територіях;


2 спосіб: у разі настання обставин, що об’єктивно унеможливлюють особисте прибуття для подання документів, заявник надсилає на електронну пошту Центра (приймальної комісії закладу освіти):

– скановані копії (фотокопії) документів, передбачених у пункті 3 цього розділу;

 

мотиваційний лист (у електронній формі);

– фотокартку розміром 3 × 4 см (1 Мб в електронній формі):

– довідку про успішне проходження річного оцінювання та державної підсумкової атестації (крім випадків звільнення від неї) Центр отримує від уповноваженого закладу загальної середньої освіти.

Оригінали документів (крім сертифікатів ЗНО/НМТ), які передбачені відповідними нормативно-правовими актами, що регламентують вступ до закладів фахової передвищої або вищої освіти у поточному році, обов’язково мають бути пред’явлені разом з копіями до приймальної комісії впродовж трьох місяців після початку навчання.

 

Процедура вступу в уповноважений ЗВО:

0) Отримати документ про освіту державного зразка та додаток до нього, підготувати мотиваційний лист;

1) З 1 липня зареєструвати електронний кабінет на сайті https://vstup.edbo.gov.ua

2) Через особистий електронний кабінет зареєструватись на співбесіду (для осіб що знаходяться на ТОТ) – до 10.07. 1800 год. через електронний кабінет (Квота 2)

3) Пройти вступне випробовування: відповідно до Правил прийому

4) Виконати умови для зарахування;

5) Обов’язково - укласти угоду на навчання і на оплату (вступ за кошти фізичних та/або юридичних осіб) та подати електронною поштою – pk.onaft@gmail.com скан-копії документів та 4 фотокартки з накладанням КЕП (електронного підпису, за наявності), або особисто подати необхідні документи (згідно Правил прийому) в приймальну комісію ОНТУ (вул. Канатна, 112, м. Одеса, Україна, 65039).

Основні етапи вступу ( 5 кроків)

1. Витяг з реєстру територіальних громад –

(ДІЯ > послуги > довідки та витяги > витяг про місце проживання > Продовжити) - результат відправляєте на pk.onaft@gmail.com

2. Оформлення освітніх декларацій ( для осіб без атестату) 11 кл. (для ДПА) у приймальній комісії ОНТУ.

– спеціальності (бакалавр): https://pk.ontu.edu.ua/Page_573.html

– спеціальності (магістр): https://pk.ontu.edu.ua/Page_311.html

– прізвище та ініціали – підпис, та повторно в кінці декларації (Дату ставите в школі)!

3. Поселення в гуртожиток – інститути університету та інформаційний супровід приймальної комісії. Деталі щодо розміщення гуртожитків: https://studlifeod.ontu.edu.ua/гуртожитки/

4. Довідка переміщеної особи.

https://igov.org.ua/subcategory/1/32/situation/48

5. Державна підсумкова атестація (для тих хто немає атестату українського взірця) – (11 кл.) в Одеській ЗОШ №118 (контакти вказані на сторінці).

6. Іспити в Університеті (4 предмети для осіб що мають атестат) – у дистанційному форматі.

7. Формування особової справи та реєстрація в ЄДБО:

– мотиваційний лист (у електронній формі);

– перевірка наявності всіх документів в особовій справі вступника – приймальна комісія ОНТУ;

– заява про ознайомлення про необхідність подати всі документи предбачені правилами прийому у продовж 90 днів з початку навчання;

– оформлення заяви (особистий електронний кабінет ЄДБО) – приймальна комісія (очно та/або дистанційно)

8. Отримання ордеру на поселення в гуртожиток у відповідальних за поселення на факультеті.

 
Вищевказаною процедурою можуть скористатись заявники, які:

після 20 лютого 2014 року завершили здобуття базової середньої або повної загальної середньої освіти в закладі освіти на тимчасово окупованій території Автономної Республіки Крим та міста Севастополя;

після 07 квітня 2014 року завершили здобуття базової середньої освіти або повної загальної середньої освіти на окремих територіях України, що входять до складу Донецької та Луганської областей, що є окупованими Російською Федерацією (у тому числі окупаційною адміністрацією Російської Федерації).

Проживають/ли на території, де неможливо забезпечити виконання стандартів освіти України та/або стабільний освітній процес, і отримали документ про базову середню освіту або повну загальну середню освіту в інших адміністративно-територіальних одиницях України за екстернатною або дистанційною формою здобуття освіти;

Перелік територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих: https://www.kmu.gov.ua/news/26012024zatverdzheno-zminy-do-pereliku-terytorii-na-iakykh-vedutsia-velysia-boiovi-dii-abo-tymchasovo-okupovanykh .

Цей Порядок поширюється також на осіб, які переселилися з зазначених територій після 01 січня у рік вступу.

 

Інформація для вступників щодо річного оцінювання:

– зразки тестових завдань: https://zno.osvita.ua/#google_vignette

– онлайн курси:

https://dostupnaosvita.com.ua/video-lessons

https://ontu.edu.ua/zno (підготовчі курси ОНТУ)

– консультації щодо вибору спеціальностей:

* Приймальна комісія, вул. Канатна, 112, м. Одеса, Україна, 65039

https://pk.ontu.edu.ua/Page_556.html

https://pk.ontu.edu.ua/Page_581.html

* Тел.: 0-800-600-112

Інформація щодо отримання посвідчення особи та громадянства:

1. Послуга ID-14:

https://guide.diia.gov.ua/view/oformlennia-i-vydacha-pasporta-hromadianyna-ukrainy-z-bezkontaktnym-elektronnym-nosiiem--vpershe-osobi-u-vitsi-z-14-do-18-rokiv--87a0068b-d3a5-4cd2-a68b-497b6483e7a9

2. https://dmsu.gov.ua/faq/pasport-gromadyanina-ukrajni-id-kartka.html

3. Як оформити український паспорт 14-річній дитині із ТОТ (інструкція від МінРеінтеграції):

Особа, яка досягла 14-річного віку, має звернутися до будь-якого територіального підрозділу ДМС і надати такі документи:
– свідоцтво про народження або витяг із ДРАЦСу (за наявності). Якщо відсутній документ, інформацію працівники ДМС перевірять самостійно;
– паспорти батьків або одного з них (для перевірки належності до громадянства України). Якщо особа не підтримує стосунки з батьками або не може надати їх через воєнний стан, достатньо надати інформацію про такі документи;
– якщо один із батьків є іноземцем або особою без громадянства, подається довідка про реєстрацію особи громадянином України;
– також за наявності може подаватися реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП);
– у разі відсутності оригіналів документів, що підтверджують громадянство та посвідчують особу батьків або одного з них, заявником також можуть подаватися копії таких документів або інформація (персональні дані) батьків (чи одного з них).

 

Більш детальну інформацію можна отримати за посиланням на сайті

Міністерства освіти і науки України:

Натисніть, для переходу на сайт МОН України

          1.    Перелік Освітніх центрів 2023 року по областям. Обирай необхідний регіон та знаходь повну інформацію про ОЦ – з сайтами вишів, адресами, графіком роботи, e-mail та контактними телефонами: 

https://mon.gov.ua/storage/app/media/vishcha-osvita/vstup-2022/Osvitni.tsentry/Osv.tsentry.26.05.2023-1.pdf

          2.    Онлайн-презентація «Спрощена процедура вступу до вишів через Освітні Центри-2021 – 6 важливих кроків»*:

Покрокова інструкція, яка допоможе мешканцям тимчасово окупованих територій та прифронтової зони вступити до українських вишів без паспорта, ЗНО чи свідоцтва про здобуття середньої освіти через Освітні Центри «Донбас Україна» та «Крим-Україна».

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=tUTfI_IzbOY&fbclid=IwAR3SH60LBRLrlvINjs4ZEb24RyQtE9PuSbMoJ9ALrDy97ogSQAd6hi3JmoE

 3.    Покрокова інструкція для спрощеної процедури вступу до вишів через Освітні Центри-2021 – 6 важливих кроків*:

https://dostupnaosvita.com.ua/abityrientam/sproschenaya-protsedyra-vstypy

 

Корисна інформація для ознайомлення*:

 

        1. Відеоролик. Світлана Кретович – про вступ до українських вишів через Освітні Центри «Донбас/Крим-Україна» https://www.youtube.com/watch?v=MF47jGx1rOs&t=6s*

Начальник головного управління вищої освіти і освіти дорослих директорату фахової передвищої і вищої освіти Міністерства освіти та науки України Світлана Кретович презентує дорожню карту для мешканців тимчасово окупованих територій (ТОТ) України та прифронтових районів, які бажають вступити до українських закладів вищої освіти.

У покроковій інструкції докладно описано механізм спрощеної процедури вступу через Освітні Центри «Донбас-Україна» та «Крим-Україна»: що, як і коли потрібно зробити абітурієнту, щоб здійснити свою мрію та отримати диплом, визнаний у всьому світі.

Більше інформації – на YouTube-каналі: https://www.youtube.com/channel/UCRQsTD5VkXGlqev9JV7pA-Q

 

  2. Інфографіка. Спрощена процедура вступу-2021 через Освітні Центри «Донбас/Крим-Україна» до українських вишів для мешканців тимчасово окупованих територій (ТОТ) та прифронтових районів*.

Докладна дорожня карта для вступників з ТОТ та прифронтових районів: хто і як може скористатися державною програмою, яка передбачає вступ до вишів без паспорта, сертифіката ЗНО, атестата про середню освіту, як звернутися до Освітніх Центрів, які складати іспити тощо.

Громадська організація "Фонд "Відкрита політика"

Міністерство освіти і науки України

USAID Ukraine - USAID Україна

Більше інформації – на YouTube-каналі: https://www.youtube.com/channel/UCRQsTD5VkXGlqev9JV7pA-Q

 

* - інформація станом на 2021 рік

 

Для отримання документів про базову середню освіту або повну загальну середню освіту Вам потрібно пройти річне оцінювання та державну підсумкову атестацію (крім випадків звільнення від державної підсумкової атестації) за екстернатною формою у закладі загальної середньої освіти вказаному на цій сторінці.

Для зарахування на екстернатну форму здобуття освіти до уповноваженого закладу загальної середньої освіти необхідно подати заяву:

– самостійно (для осіб старше 18 років);

– батькам (одного з батьків) або інших законних представників (для неповнолітніх заявників).

– заяву може особисто подати неповнолітня особа, яка виїхала із неконтрольованої території або з населеного пункту на лінії зіткнення в супроводі родичів або будь-яких інших повнолітніх осіб, які не є її законними представниками.

Під час подання заяви заявник пред’являє особисто документ, що посвідчує особу, у разі його відсутності - свідоцтво про народження.

– До заяви, поданої в паперовій формі, заявник додає декларацію з вклеєною до неї фотокарткою.

– Заявник має право додати до декларації, у тому числі шляхом надсилання електронною поштою, інші матеріали (у паперовому вигляді або у форматі цифрових зображень), які можуть прямо чи опосередковано підтверджувати наведену в декларації інформацію.

 

Особи, які проживають на неконтрольованій території або території населених пунктів на лінії зіткнення, території, на якій встановлено режим надзвичайної ситуації або режим надзвичайного стану, можуть подати скановану копію заяви будь-якими засобами зв’язку (факсом, електронною поштою тощо).

У разі настання обставин, що об’єктивно унеможливлюють особисте прибуття для подання заяви, заявник надсилає на електронну пошту уповноваженого закладу загальної середньої освіти:

– скановані копії (фотокопії) документів, передбачених абзацами другим-сьомим пункту 2 цього розділу (декларація подається без фотокартки);

– фотокартку розміром 3 × 4 см (1 Мб в електронній формі);

– інші матеріали (у форматі цифрових зображень), які на думку заявника можуть підтверджувати наведену в декларації інформацію.

 

У разі настання обставин, що об’єктивно унеможливлюють особисте прибуття заявника до уповноваженого закладу загальної середньої освіти, його річне оцінювання та державна підсумкова атестація (крім випадків звільнення від державної підсумкової атестації) з української мови та історії України проводяться шляхом дистанційної індивідуальної співбесіди з відеофіксацією.